Med familjen!

Åh  - Heej! Heej mina bejbissar!
Vad länge jag varit borta härifrån känns det nu.
Men jag har en superhelg i kappsäcken om en säger så :))

Stockholm med familyn <3
Åh vilken fin familj man har, I admire them <3
Bror & Adam picked us up på centralen.
Mig, Kajsa & Bästaste bästate Mamiin i hela världen! Tycker Jag! :))
Hem till resten av familjen i Gubbängen :))
Där bjöds på mexikanskt till middag, aaah hur gott var inte det!!
As-gott, tack och bock!
Mys framför Tvn hela kvällen.
Lilla fina John vart varm i kläderna och sprang mellan oss i soffan och sina saker i hans rum.
Bara trippade farm och tillbaks och log som bara ett litet barn kan göra.
Åh, jag blir helt varm av att tänka på dom <3
Emrik, Adam & John - Mina finissar <3
Prouuud to be their aunt lixom! Uj uj, kärlek.
'' Vi hoppas ju på att ni ska flytta hit '' Åh!
Det är så mycket Kärlek där, så mycket skratt hela tiden.
Vi har det i oss.

Åh, när solen värmde och lyste på oss i Söndags så ville jag bara leva där.
Jag Ville Bara Leva Där - I Stockholm. Jag Vill. Jag Ska.

- Tack för en underbar helg familjen.
Ni äger mig <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0