New in - Lyle & Scott vintage

- Hey vänner.
Utsövd och harmonisk :)
Ledig idag, har börjat dagen med en cupcake, eller okej med två cupcakes i soffan framför morgon-tv.

Så fort jag vaknat till ordentligt ska jag snöra på mig joggindojjerna och gå ut och springa.
Jag hoppas det går lika bra som det gjorde på löpbandet igår.
Har självförtroendet med mig iaf.
Igår sprang jag nästan 45 min. i sträck.
(Sprang)
My gäd vad min kondition tagit sig, det är så sköönt!
Och det  fokus jag haft på enbart kondition har faktist börjat ge de resltat jag är ute efter.
Gått ner nästan 4 kg sen jag började, och då kan jag ändå inte äta rätt ens en hel vecka...
Så nu ska jag bara bibehålla detta och försöööka bli lite bättre med vad jag stoppar i mig.
Promenaderna till och från jobbet gör underverk!
Fortfarande ingen styrka, förutom de övningar jag gör med egen kroppsvikt som motsånd men de ser jag mer som firming lixom :))

New in, från Lyle & Scott.
Älskar den v-ringade, så mjuk, tunn och skön.
Måste ha en i marint också.
Lättsamt vardagsplagg.

V-ringad 895:- & Pike 599:-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0