Söndagarna blir bara bättre..

Vackraste Sofia kom hit igår vid sju tiden.
Vi intog genast Bellmans-köket och styrde tacos-buffé.
Efter jävligt mycket meck fick vi igång bion också haha.
Vi har ju aldrig varit de som ger oss ;-)
'Get him to the greek' såg vi, sjukt rolig.
Thumbs up.
Jag kan inte sluta farshineras av hur nära det känns som vi står varandra trots ett ''uppehåll'' på drygt 10 år.
Är det inte sjukt?
Vi är så himla lika, jag älskar det.
Nästa gång blir det drink-kväll :D

- Tack fina för igår <3

Nygamla vän!

Nu ska vi snart dra på oss solissar och knata iväg till Eriksberg.
Vi hoppar skjussen och väljer en långpromenad i solen istället.
Lite daglig motion ingår i livet nu :P Haha!
Syster & Man har fyllt 40!
Så det vankas 80 års kalas med hela familyn!!
Helt underbar Söndag, en hel Söndag med hela min tjusiga familj.
Även Taggad på god mat & tårta!! Bäm!

Kameran är inte med för den är BORTAAA!
Men jag ska fota iaf, promiiiise!
Vi ses ikväll finissar!

Kommentarer
Postat av: Fia

Du är ju bara för söt! <3

2011-03-28 @ 21:49:08
URL: http://emsalutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0