Älskade Sofia

- Hey fina bloggissar <3
Nu ska jag snabbt bara prata lite med om igår.
Vår vackra Sofia kom hit.
Setts men inte umgåtts på - Vad ska jag dra till med, 11 år sedan!
Det kändes som vi känt varandra under hela tiden, det kändes som vi setts igår.
Kunde prata om allt, hade så sjukt mycket minnen att prata om.
Det var inte tyst en sekund, vi hade så mycket att prata om.
Visade sig att vi tycks vara väldigt lika, än idag.
Ofta säger man det till folk man sällan träffar - Att det här måste vi göra om snart!
Så går månaderna iaf.
Den här gången vet jag, jag kände det direkt att våran vänskap togs upp igår och kommer underhållas som en relation till en liten puppy lixom!
Åh, jag har saknat henne <3
Jag tror vi alla kände att vi behövde varandra i våra liv nu.

Ost, kex, vindruvor & chilinötter dukades upp.
Delade ett par flaskor vin - Vitt & Rosé.
Vi dricker självklart samma också!
Timmarna bara sprang iväg.
Hon kom vid 19 och plötslgt var klockan snart 01.00
Hon är så himla vacker!!! Åh!!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0