Världens bästa tjej kommer med strålande news

Vår i Uppsalaa, känns fantastiskt!
Morgnorpromenaderna är så sjukt mycket lättare nu med torr, bar asfalt.
Solen riktigt värmer där man går.
Två timmars träning på Actic imorse, gick suveränt!
Sen hämtade jag upp en glad syster för lunch.
Fiskburgare, sjukt gott, och jag hade gjort mig förtjänt av varenda bit!
Åt inte ens upp alla pommes, JA valde pommes framför morötter :)
Fan morötter kan jag äta hemma.
Sjukt goda var'om också, men ändå - lämnade kvar en hel del ;-)

Nu sitter jag här med tandblekning i munnen.
Våren nalkas och man vill känna sig lite extra fräsh :))
Extra GLAD vart vi igår när Fridis brister ut att hon kommer till stan minst en vecka!
'' Jag kommer och bor hos eeer ''
Hon kunde inte gjort oss gladare, jag kunde inte begära mera.
Vårfest i helgen, det kan ni ju skriva upp!
Bäm! Så vare med den saken!










Kommentarer
Postat av: Rövarmamman

Snygg som vanligt sötis å syster med! Hann inte säga hejdå riktigt igår, hoppas du såg mig vinka iaf;) Kramis

2011-03-16 @ 21:48:13
URL: http://roxenmo.se
Postat av: Katherine Wellesley

Hei Kristina, your pink Wellingtons are sooo smart and stylish I want a pair.

Ciao

Katie

2011-03-29 @ 17:20:55
Postat av: Kristina

Oh thanks Katie!

I adore them, I didnt knew I had english readers, where are you from? :)

Loves and hugs :))

2011-03-29 @ 21:01:33
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/
Postat av: Katherine Wellesley

Hei Kristina,

I am so glad you speak English, I only found your Blog yesterday and I am now following it via "Bloglovin".

I live in Altrincham, about 15km from Manchester, England and I have a pair of black Hunter Wellingtons and I love them too and wear them regularly, they look really good with Jeanshorts and Tights, this is my favourite Outfit.

Kisses,

Katie

2011-03-30 @ 15:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0