Im addicted

Som sagt, det har varit mycket.
För fina vänner att ta hand om lixom.
Äger. Ägd.

Fridi är här, helt kärleksfullt.
. A night with homemade hamburgers förra veckan.
Mys mellan mina finia tjejer i soffan till sent på..
. Jag har snokat upp så mycket som TVÅ nya flings i musikvärlden som gått på helvarv i ett par dygn nu..
Rihanna - Man down & Black eyed peace - I just cant get enough
. Slingat håret, vart så jävla bra om jag får säga de själv..
. Hade bakstuga här i Fredags.
Sjuukt mycket cupcakes, jag vart så jäkla nöjd med dom.
Små hemligheter i allihopa, hade de varit med som ett Meny-inslag i Halv 8 hade man kunnat kalla dom
'' Cupcakes med hemligheter '' Typ! Javisst!
Mer då...
Sjuuuk trevligt drag här i Lördags, jag återkommer om detta..
Söndag i värdsklass som vanligt på Bellmansgatan.
Som sagt så många gånger förr - Söndagar får mig att må bra, jag uppskattar verkligen mitt liv då.

Vi mms.ade en bild på vårat fina cupcakes-fat till Syster och bjöd över familjen Nyberg på eftermiddagsfika.
Mammi & Dadii kom också förbi.
Familjemys framför Bandyfinalen.
Jag & Syster lekte med Barbies med lilla finaste Wilma.
Åh, den tjejen gör mig lycklig.
'' Sparar ni till långt hår? Det gör jag också.. ''
När hon gruppkramade oss i hallen när dom skulle åka säger hon
'' Och tack för att ni lekte med Barbies med mig, för jag älskar det ''
Huur söt kan hon vara?! <3

Asså jag kan mala på om mitt nu hur länge som helst hära..
Men jag måste nog sätta stopp nånstanns, det ska vara givande att läsa för er också.
Om det här nu vart särskillt givande vet jag mindre om..
Bara pladdrade på här, men så måste det väl få vara ibland? :))

Lite bilder då...






Man kan faktist vinna denna sjuukt snygga Cruiser på mitt kära jobb.
I vårens heta färg - Knallorange.
I could kill to have this bike i sommar asså..
Glida runt på den där, skjussa nån skön människa där fram.
Fan va fint!










Kommentarer
Postat av: emma

hur kan man vinna cykeln? :D

2011-03-23 @ 21:22:17
URL: http://epp.forme.se
Postat av: Kristina

Man lär köpa ett par braller från dockers och fylla i vårat tävlingsformulär :)) sen äre väl dragning

2011-03-27 @ 23:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0