Lite tankar

- Hey mina finissar!!
How u dooing lixom.
I'm doing fine, haft ful rulle på jobbet, nu är jag äntligen hemma i mitt fina hem med min fina syrra!
Blev servad med filmjölksmiddag och nu en liten glasspine på det.

Nyss avslutat ett långt, vackert samtal med min andra syrra <3 Världens bästa Fridis <3
Det vaknas B-day och det vankas B-Day-Partii.
Så det krävde ju lite planering.
Nu vart vi Tårt-Bakers åt våran vackra vän.
Snyggingen plockar upp oss efter jobbet på Fredag, så åker vi hem till Sävja & preppar bål och äter en Gourmetmiddag med Födelsedagstjejen :D
Sen kan folket få storma in och dansa med oss natten lång!
Sleepover där så drar vi vidare med jänget till Stockholm och fortsätter firandet där hela Lördagen.
Min tjej ska firas så det står härliga till!!
Ett fint paket ska också överlämnas, hihi :D

Och imårrn äre lööön, löningsfredag!
Woouw, en viss magisk trenchcoat från Busnel ska bli min.
Inte bara den förstås ;)

På Lördag blire tjejmiddag här med min fina Sofia.
Åh ser verkligen fram emot.
Vi bestämde oss för tacos, varför krångla till nåt?
Lördagkväll med fina tjejer, Tacos & några glas vin.
Det räcker alldeles utomordentligt bra åt mig :))





Kommentarer
Postat av: Slaven Tommy

Tips som alternativ till en manlig strippa till tjejmiddagar m.m.: http://slaventommy.blogspot.com

2011-04-18 @ 20:35:58
URL: http://slaventommy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0