Bildbomb

Underbar dag i Eriksberg med familjen idag.
Barnen, tonåringarna.. Mina syskon, Mina päron och alla andra <3
De är så bra, de är så roliga.
Caterad mat i värdsklass.
Goda tåtor - Chokladmousse & Prinsess, givetvis smakar man båda.
Mys med lille John & legobygg med Wilmis.
They make me feel so good <3

Och whiskeyn på bordet står givetvis där för det var en present! Viktigt haha.

Wilmis med nintendo ds, Syster & Adam med iphone (Eller heter det IFOND?) och Vicke med ipod :)) Söta!

















Underbar Söndag med bästa familjen, jag är lyckligt lottad, det vet jag!

Kommentarer
Postat av: syster

Det där är familjen kärlek ;) Helt underbar familj, dag & helg! Bäm vad vi är lyckliga <3

2011-03-27 @ 23:20:58
URL: http://Kajsakavat.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0