Springtjej

Ledig idag.
Jag gör mitt allt för att göra mina lediga dagar till kick-ass dagar.
Stökade undan alla tänkbara missions igår, som städning, tvättning.
Så imorse kunde jag med gott samvete sova ut och sen äta en mysig frukost i soffan.
Sen var det dax för en springtur.
Är tacksam för att jag tog tag i det i tid, för imorse sken solen så även om det blåste ganska kallt så höll solen mig sällskap, nu har den visst givit upp, grått.

Var hemma igen redan efter 11.
Heelt slut, det är så mycket jobbigare att springa ute än på löpband, trots att jag säkerligen springer snabbare på bandet..
Dagens goda gärning avklarad iaf.

Nu är skidskytte VM i rutan, jag tycker det är så hila avkopplande att ha skidsport i bakgrunden..
Funderar dock på att snart byta till nåt skönis..
Nån mysig kärleksfilm eller barnfilm - Pippi vore najs.
Med nåt gott att tugga på! Yes!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0