Vårnytt

- Hej vänner <3
Snart heelg, åh känns skönt.
Imorse pallrade jag mig iväg till gymmet.
I blåsten, gick där och kånkade på min tunga väska och tyckte inte att jag kom nånstanns.
Promenix till stan blir som ett träningspass i sig självt ju!
50 min. på löpbandet + 30 styrka.

Fick med oss lite Vår & Sommarsnyggt från jobbet.
2 toppar från Rut, 1 par jeanshorts från Veromoda, 2 långkjolar & en långklänning.
Långissarna är riktiga basics och kommer bli väldigt trevliga i sommar.
Nu har vi bunkrat på rätt så bra med långklänningar & kjolar - Me like :)
Shortsen är fulsnygga, ska försöka slita lite på'rom vill att de bara ska se gamla ut.
Tog 2 storlekar större för en loose fit.. Så man får upp dom lite i midjan.
Väldigt nöjd faktst - Ny top på imårrn - YES!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0