Destination Stockholm

Söndaag! Min favvis dag.
Tog sovmorgon så det hette duga, sjuukt skönt.
Det är sällan jag sover så länge. Länge överhuvud taget!
Men nu får man valuta före, värsta energin, känner mig på topp!
Destination Stockholm idag.
Hade tänkte glida över i tid och hänga med J men vädret sög ju hårt idag så sängen trollband mig!
Låter förmiddagen försvinna åt vila och skönhetsfix.
Lång varm dush, som jag gillare.
Ansiktsmask, låta håret ta precis så lång tid på sig som det behöver.
Spotify i högtalarna och Lina i telefånen fick mig nu helt taggad.
Blir en lugn kväll sedd ur alkoholvinkeln men annars är kvällen ganska oskriven.
Party hemms hos Andreas & Lina i enskede, det enda jag vet.
Snart ska jag bli snygg snygg snyyygg!
Lattj, allt är lattj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0