Helgens avslut

- Heey last day of week!
Weekend - Awesome, check.
I vanlig ordning lixom, varför börja ändra på ett vinnande koncept kan jag tycka..
Återigen - Lugn helg, check!
Med mina finaste tjejer <3
Pizza, massa cola, Jossan, Fridis & Syster, då är man hemma.
Då behöver jag inte ett skit utöver det va!
Då mår man <3
Lite sköna filmer och lite ännu skönare snack och surr med brudarna.
Dom slutar fan aldrig förvåna mig!
Mys i soffan med 3 underbara.
När man sen gick till sängs, mitt i natten, så somnade jag som en liten bebis hörrni!

Sovmorgon väntade dameeen!
- Jesus, sovmorgon ÄR underskattat.
Sen vart det iaf. söndagsfrulle med Syster yster.
Bäddade rent i sängen, tvättat, dammsugning står next på dagordningen.. Men Hey, ingen galen stress över det va!
Hardly...

Jag har som ni ser varit ur duktig och klarat av att rensa garderoberna igen.
Slängde upp massa stuff både här och på Tradera.
Så fynda nu babes! ;)


Beiga braller från Acne.
Linne från Dagmar & älskad kofta från Busnel.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0