Night is young

Soffmys is on.
Jag är filmsugen, på en riktig håll-käften film..
Ledig imårrn igen så no rush to bed lixom :)

Maten går bra, går nyttigt :)
Ny månad - Nya tag som gäller nu!
Frukosten är lätt som en plätt att sköta - Havregrynsgröt & Kokt ägg.
Till lunch quinoa & kyckling.
Till middag slängde jag ihop en sjukt trevlig sallad på quinoa, kräftstjärtar, rödlök, avokado och lite goda grejjer vah.
Nyttigt nyttigt.
Quinoa ska visst va skitnyttigt, bättre än bulgur tom.
Så då kör vi på det!

Fick med mig Jossi på en powerwalk runt Gamla uppsala högar.
Sjuuukt kallt.
Nu börjar jag sommarlängta på allvar.
Det snöade lixom imorse!! Och haglade igår!!
Inte okey.

Nu - Tillbaka till Tv soffan.
BB-Martin ikväll haha!
Kanske ska bada på hans badhus/badplats i sommar...
'' Men hjäälp mig rå ''
Fräääsh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0