Sommar knackar på

Jag valde middag.
Snabbt, Somrigt, Svingott.
Kokt potatis, sill & gräddfil med gräslök.
Inte alls dumt!
I brevlådan - Invatation till Birgers sommarpremiär..
Det ÄR alltså dax för sommar 11!
Så länge vädret inte snålar på värmen så kan jag nog vara lite småsugen på säg lite kall rosé, lite 'Lets do it again' ur utomhushögtalare...
Sygga heels & några snygga tjejer så kunde jag nog lockas lite..
Synd att det inte finns några snygga boys... Fel stad för det va!
Tacka vet jag, håll i er, Karlstad! Haha.
Jag & Syster har suttit och glott på Bachelorette.
Herre min skapare! En sån man SKA jag ha.
Jag kommer verkligen aldrig nöja mig med less then a face like his, less white teeth..
Ni vet, han är allt jag vill ha!
Han stavar också Karlsson med K!
Asså det är typ.. Magiskt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0