Söndagsbuffé

Jag känner verkligen det ni säkert känner - att jag tappat det här lite.
En bra blogg ska kontinuerligt uppdateras och kräver tid.
Jag har inte tyckt att tiden räckt till.
Men det skulle vara lite trist att sluta, det vore lame.
Så vi prövar igen va!

Kick-ass Söndag igår med mina fina.
Jag & Syrris tog sovmorgon, var länge sen vi inte hade några planer på en ledig dag och bara kunde låta klockan gå.
Tyvärr ingen sommarvärme så vi höll oss mestasdels innomhus.
Fridis kom hit efter jobbet och då var det Buffé-dax.
Söndags-buffé.
På bordet fanns bla. Halloumi, Inlagd vitlök, prociuttoskinka, melon, jordgubbar, vitlöksbröd, kycklingspett, oliver, svamp, räkor, fetaoströra, avokado&rom-röra, ugnsbakad potatis... You name it.
Till senare kvällen vart det Marabou kakor och vit chokladpannacotta.
Bäm! Vi åt i flera timmar.
Sjukt mysiga timmar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0