B-day dress

B-day party is coming up - Next week actually.
Looken bearbetas i huvudet, inte för att det är B-day utan för att det galejj med mina snyggissar.
Med stans otroligt breda nattklubbsliv så har vi valt bort att dansa här.
Att åka till hufudstaden känns ju mer än självklart.
Jag hoppas på bra väder, allt blir så mycket trevligare då...
Bara ben kommer vara på tapeten hur som haver och glädjen kommer spudla och rosén kommer flöda i vilket fall som helst.
Men allting seer lite roligare ut med värme och kvällssol...
. Tummarna hålls.
Klänning är inte heller nåt att snacka om, jag är en klänningstjej!
Klickade hem 3 nya beaties här om dagen.
Plus att jag har en oanvänd snygging från le work som lockar att dansa bort en natt i..
Den är i blå spets... Åh den är också Fab.
Dessa tre nedan kommer snart finnas i min ägo iaf, jag kan tänka mig allihopa nästa helg.
Jag kan tänka mig vilken som av dessa dans-outfits asså. Faktist!
1.an kan verka prästig men är ganska kort, så med ett par killerheels blir benen nog ganska smickrande iaf..
Jag tänkte i så fall ha mina svarta mockapumps från London som ser precis ut som de oranga fast.. Ja svarta.
Kanske röda naglar.. Hollywood / V. Secret svall...
Ett par klumpiga shades när vi anländer i solens sken ;) Haha... Spinner vidare..
Nr. 2
Hade jag haft ett par oranga kick-ass heels så hade denna varit as-vass!
Nu har jag inte det :(
Men jag kankse har några andra trevliga styltor att matcha dressen med ;)
En färgklick vore nog inte dumt.. Mina turkosa värsting-klackar kanske..?
Fast då kommer jag ju typ bli tvungen att ragga upp en snygg lift det första man gör.
Läs - Snygg man som vill bära runt mig hela natten.
Läs - Kommer ju inte att hända. Tyvär! Hah!
Nr. 3
Sjukt vacker rygg.
Helt enkel klänning med en drömlik rygg.
Huur snyggt äre inte när urringningen nästan går ner till rumpan bak?
- Kill me if I'm wrong. I love it!
Även här, mina svarta London heels till.
Nu veet jag ju att jag kommer ha håret utsläppt, förmodligen lockat, förhoppningsvis snyggt som fan ;)
Meen, en lite smålös, liite slarvig, spretig knut / uppsättningen lågt i nacken hade varit fabulous.
Eller när jag tänker efter även en lite stramare, högre knut uppe på hjässan...
Fan.. Måste provas!
Hur som haver - Klänningarna är på väg till mig.
Snälla gud, Ge Stockholms stad sol och värme på Lördag!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Loooove it...... kan vi bara snabbspola dom här dagarna nu då ;-)

2011-05-22 @ 20:13:17
URL: http://kajsakavat.bubbleroom.se
Postat av: Anonym

åhh allt var skit snyggt .. vart är skorna ifrån:)?

2011-05-22 @ 22:15:07
Postat av: Kristina

Jaa visst :)) De är från topshop! Kram

På er!! :)

2011-05-23 @ 12:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0