Lets do it again

- Goood mornig hunkies!
Nyss uppstigen ur en otroligt skön, nybäddad säng..
Men jag blir ju bara sjuukt dåsig av att sova så här länge - ''Så här länge'' , Klockan är ju bara 11!
Känner mig tröttare än jag gör när jag klivet upp 07.30 - Weeird.
Tänkte klicka igång nyaste avsnitter av Bachelorette på 3play som jag missat.
Ska gotta ner mig lite i snyggaste mannen just nu. AH!
Man of my dreams!
Igår vare kvalitetstid med fina Josefin.
Jag slutade tidigt och mötte upp min snygging efter jobbet.
Vi köpte glass och tog oss en solig preomenix till Bellmansgatan.
Syrris hade önskat köttfärssås - Inget att snacka om.
I vanlig ordning en trevlig middag med mina älsklingar.
Sen var det Hår-Salong.
Satte i hår på Joss, fan som om hon inte vaar tillräckligt snygg va!!
Hihi ;) Skämtåsido - Hon vart To-Die-For.. Såklart!
Hon kom väl ifrån runt 01.00.
Sjuk jävel är vad hon är! Och jag kunde inte älska're mera!
Jag längtar verkligen till Lördag, dans med mina 3 bästa bästa bästa - Världens bästa.
Och Jossi ska ha vattenkammat - Jesus!



Innan vi kickar igång Bachelorette så måste jag lyssna på mina nya drog ett par gånger om.
J Boog - Lets do it again.
Helt underbar låt.
Nice to nice to know ya - Let's do it again
How did it on a one night stand
Girl I wanna be more then a friend, to ya!



Kommentarer
Postat av: Kajsa

Så himla underbart bra.. Och snyggt ;-) Jossi goes older?! Dööör...:P Lyssnade på den drogen all the way imorse, sweet music!

2011-05-24 @ 12:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0