Veckans hitils i särklass bästa dag ;)

Picninc i parken stod på damens shema denna lediga, soliga sommardag!
Jag sprang iväg till torget och köpte matsäck & nya solo som skickade med en bikini, jag valde knallrosa.
Satt förvånansvät bra för att vara en gratis & one-sizare..
Thumbs up!
Hem och slängde på mig en annan not.free bikini :)
Gjorde iordning min baguette, blandade saft och tog plats i bellmansparken.
Underabar sommar, underbara dagar.
Försökte styra nåt kvällmys med lite sommarinfluenser, vi får se om det går i lås.
Annars kirrar jag sommar-middag åt Syrris.
Lax, kokt potatis & gräslöks-gräddfil!
Tisdagsmeny, kort och gott.
Antingen skare vara grillat eller så skare vara fisk på sommar'n.
Mitt nyaste tillskott på sommar-playlisten är Timbuktu - Resten av ditt liv.
Så jävla trevlig! Jag tror jag dör.
Den hänger med mig i sommar, den saken är klar.
Fem av fem kajer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0